Vakna med ångest

Hade världens mardröm i natt. Drömde att jag var på mammografin och fick besked om att jag hade en aggresiv obotlig bröstcancer. Drömmen var så otroligt verklig, så jag mådde fruktansvärt dåligt. Nojjade just för bc igår, så troligen var det därför, men asså kan man inte ens få slippa oron och ångesten på natten??
 
Mår lite bättre nu. Ska ha några vänner till familjen på middag i eftermiddag, så jag har fullt upp här hemma och tvingas tänka på annat. Jag städar och lagar en massa god mat. Hoppas vi får trevligt.
 
Ska dicka nått glas vin i kväll. Då brukar jag må bättre. Sjukt. Förstår de som blir alkoholister. Alltså dom som blir det pga att dom dövar sin ångest. tur jag har min karl, mina barn och mitt jobb. Annars hade jag säkert blivit missbrukare. I kampen om att fly ångesten. Tragiskt. Jag håller hoppet uppe nu i och med psykologbesöket på tisdag. God Gud låt det fungera. Önskar inget annat än att få va frisk och må bra. 
#1 - - Siri:

Hej,
Jag och min kursare Kajsa går sista terminen på psykologprogrammet i Lund. Vi söker deltagare till en intervjustudie där vi vill träffa folk som använder en blogg eller ett konto på sociala medier för att skriva om sitt psykiska mående.

När jag letat efter lämpliga bloggar fastnade jag för din, och undrar om detta är något du är intresserad av? Du får gärna maila mig för vidare kontakt. Tack på förhand!