Ångest och Oxascand idag :(

I morse när jag vaknade var allt som vanligt, tills jag skulle dra på mig byxorna. Då känner jag att jag har ont på högersidan av vaden. Det syns ingenting, ingen rodnad eller blåmärke eller något, men när jag rör/trycker på ett ställe som är ca 5x5 cm så gör det jätteont, som att jag skulle fått mig en smäll eller något vilket jag INTE har!!
 
Direkt när jag kom på jobbet tog jag 10 mg Oxascand. Har kunnat jobba som vanligt idag, men detta finns i mina tankar heeeeela tiden!!! Är livrädd att det är en propp!!! Dock vet jag att en propp ger symtom såsom rodnad, svullnad och värmeökning, och visst, jag tycker att det är lite värmeökat, men upplever det varken rodnat eller svullet. Kan inte jämföra med min vänstra vad då den är mycket större och "förstörd" sedan jag hade en djup ventrombos för snart 17 år sedan... Herregud!!! Är det 17 år sedan?? 2007 var jag gravid med vad som SKULLE blivit barn nummer fyra, men så fick jag världens största propp, en DVT (djup ventrombos) och var mer eller mindre tvungen att avbryta graviditeten för att ha störst chans att själv överleva. Usch vilket trauma...minns det som igår :'(
 
Så jag VET hur en "riktig" propp känns, men den var enorm, gigantisk... detta kanske är början på en? Eller en mindre?? Vågade inte fråga någon av våra läkare idag... tänkte vänta och se hur det känns i morgon. Tills dess blir det ångest och Oxascand...
 
Jag vill inte döööö :'(