Okej vecka och helg :)

Har inte behövt Oxascand på hela veckan, och helgen har varit riktigt bra. Vi har varit på restaurang, haft besök av familj och faktiskt haft det riktigt mysigt. Magen min är lite krånglig. Var ju förstoppad hela veckan, och sen får jag ju ont högt upp under vänster revben om jag äter "lite för mycket". En smärta som verkligen oroar mig och som jag inte riktigt kan fatta vad det är!!!
 
Jag har varit ganska pigg också. Inte haft några "trötthetsskov" utan hållt mig vaken på kvällen och vaknat självmant utan väckarklocka på morgnarna. 
 
Sen är jag ju smått orolig hela tiden. Kontrollbehovet är enormt, och jag är ständigt orolig över att det ska hända min barn något. I fredags var vi samlade heeeela familjen och är det något som värmer mitt hjärta så är det sådana stunder. Jag, sambon och våra tre fantastiska barn, som numera är unga vuxna. SOM jag älskar dom!!!
 
I morgon ska jag ut och äta med några fd arbetskamrater från mitt förra jobb. Ska bli mysigt. Det enda jsom inte känns riktigt bra är att jag skärpt mig ordentligt med kosten, och faktiskt lyckats gå ner 9 kg sedan 2 januari, och nu blev det restaurang i fredags, och imorgon måndag. Kommer överskrida mitt dagliga kaloribehov men jag skiter faktiskt i det i morgon och ska se till att njuta en kväll med folk som vill träffa mig <3 Sen nya tag på tisdag igen! Vägen mot -30 kg fortsätter.