Bara skit med mig...

Sjukt längesedan jag skrev, och jag har helt enkelt inte orkat... är inne i nån skitperiod (IGEN!!!!!) och har den ena sjukdomen efter den andra!! I söndgasnatt vaknade jag och var jättetörstig, samtidigt ryckte det mellan höger tumme och pekfinger, så jag vet inte om jag vaknade av det eller törsten egentligen?! Sen fortsatte det under måndag förmiddagen. A-sjukdomen naturligtvis!!!! Tog två Oxascand, och slocknade vid 20 på kvällen...sov hela natten. Inga mer ryckningar där, men tycker att det rycker ta mig fan överallt!!!!! Bara några sekunder, men det känns i ryggen, låren. vaderna, magen, armen... you name it!!! 
 
Sen fick jag världens kaosmage i lördags!! När jag och dottern var och handla blev jag plötsligt illamående. Från en sekund till en annan. När vi kom hem hade jag världens krashade mage (diarre, sorry för detaljerna)... men sen liksom gick det till sig. Vad var det ?????
 
Sen har jag ett blåmärke på höger underarm som jag inte har en aning om vart det kommer ifrån. Och det verkar inte försvinna heller!!! Idag har jag ont snett under höger knä!!! Har också som en klump i halsen. Känns som jag måste rapa hela tiden men det går inte!!! 
 
I mitten av förra veckan fick jag utslag på hakan, Kliande små prickar som utvecklade sig till blåsor. Haft så ett par ggr tidigare och googlat mig till att det (troligen!!??) heter perioral dermatit. Frågade en av våra läkare om han kunde skriva ut Fucidinsalva som är en sorts antibiotikasalva, vilket han gjorde. Lite fördelar ska man väl ha när man jobbar på vårdcentral ;) 
 
Så det som jag lider av nu är a-sjukdomen, tarm- eller magsäcks-c, skelett-c och leukemi... demens kommer också ibland... Fick ta en Oxascand i dag också, men den känner jag knappt av... Vart lite "gäspig" på jobbet, men nu har den gått ur kroppen helt och hållet. 
 
Alltså jag orkar inte må så här dåligt varenda jävla dag!!! När ska jag kunna ha en dag där jag INTE oroar mig?!!!!?!??!?! Som jag sa till mig sambo igår; HUR kan man INTE gå runt och oroa sig för att man har en dödlig sjukdom????? FÖr mig är det helt otänk- och ofattbart !!!!!!!