Katastrof !!

I måndag natt vaknade jag av att min vänstra fot värkte ?! Så jäkla konstigt. Det gjorde så ont så jag kunde inte somna om. For på jobbet, haltandes, men fick åka hem innan lunch då jag hade så ont att jag inte stod ut. Både fysioterapeut och läkare kikade på foten, men ingen hade en aning om vad det kunde vara. Väl hemma låg jag på soffan med foten i högläge. Syntes ingenting utanpå. Ingen rodnad eller svullnad, men så ont att det knappt gick och ta på den, och jag kunde absolut inte stödja på foten. 
 
Framåt kvällen lättade det lite, och jag kunde sova hela natten mot tisdag. Jobbade, och foten kändes i princip som vanligt. Samma igår. Ingen fattar vad det var. Nu är jag så sjukt jävla livrädd!!!! Ångesten är på en skyhög nivå och jag har behövt att ta Oxascand dagligen. 
 
Har jag c i foten?? Eller är det a-sjukdomen? Fattar ingenting, har googlat som en galning men hittar inget som stämmer till 100%. 
 
Morgnarna nu är så fruktansvrärt vidriga. Vaknar med sådan galen hemsk ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Mitt mående är verkligen katastrof nu, och allt känns svart... :/